Lahjoita tekemistä nuorelle ja arvokasta aikaa vanhukselle –

4H:n Virikeohjaaja apuna!

4H:n Virikeohjaaja on uusi palvelu, jossa nuori vierailee vanhuksen luona hoivakodissa mukavan yhteisen tekemisen merkeissä. Nuori ja vanhus keksivät virkistävää yhteistä puuhaa: esimerkiksi ulkoilua, lukemista, musisointia, pelaamista tai jotain muuta vanhuksen päivää piristävää. Samalla nuori saa tärkeää työkokemusta ja sukupolvien välinen yhteys vahvistuu.

Näin Virikeohjaaja-palvelu toimii – lahjoituksesi on tärkeä!

4H:n Virikeohjaaja -toiminta on mahdollista vain yritysten ja yksityishenkilöiden tuen avulla. 25 euron lahjoituksella nuori ja vanhus saa jo tunnin yhteistä aikaa. Montako tuntia sinä olet valmis antamaan?

Halutessasi voit osoittaa lahjoituksen jollekin tietylle hoivakodille. Voit myös jättää kohteen 4H-yhdistyksen päätettäväksi.

Me koulutamme jokaisen 4H:n Virikeohjaajan tehtäviinsä. 4H-yhdistys toimii nuoren työnantajana ja käytännön työn ohjaamisesta vastaa sovitusti hoivakodin tai vastaavan palveluasumisyksikön henkilökunta. Virikeohjaajatoiminta toteutetaan 4H:n Helpin kautta.

Lahjoita yhteistä aikaa nuorelle ja vanhukselle

Jokainen lahjoitus tarjoaa tärkeää työkokemusta nuorelle ja virkistävää vaihtelua vanhukselle. Esimerkiksi 100 euroa tarkoittaa jo puolen päivän piristävää puuhaa.

500e lahjoituksella yritys saa logonsa näkyville tällä sivulla.

Lahjoitukset sisältävät alv:n. Keräyslupa on RA/2023/1272.

Lahjoita virikeohjaajatoimintaan

Suostun, että nimeni / yritykseni nimi julkaistaan tällä verkkosivulla
Suostun, että lahjoittamani summa julkaistaan tällä verkkosivulla
Hoivakoti, jolle 4H:n Virikeohjaaja-lahjoitukseni kohdennetaan